som jag lovade :p

Lovade Emma att for varje inlagg hon kommenterade
sa skullejag skriva ett nytt.
och nu hade jag en kommentar fran henne,
OCH fran Jonas the man! ;)
Haha, bra namn dar :p

Inte mkt som hant idag..
fixat lite pa Ebay,
gymmade i 1.5 timme, och kande mig riktigt stolt! :p

Stadat upp har hemma.
Steve stadade koket.
Kollade upp bion for i morgon.
Sett pa tv hela kvallen.

Ja, de var typ min dag.
Blir sangen nu.
ska upp typ i tid i morgon for att fixa de sista pa ebay,
och sen forsoka hinna till gymmet innan vi ska till
Wisbech. Hoppas ja hinner.
sen pa kvallen blir de bio :D
Langtar!!
Ska bli kul att komma ut lite.


Nae, nu far de racka med skrivandet :p
kan ju inte skamma bort er. hihi
Och som sagt, nasta inlagg kommer val da Emma kommenterar igen.


och maste skriva.
JAG KOMMER SNART TILL SVERIGE! :D
Langar sa otroligt mkt!! :D
Puss pa er

Malin

Skriv något roligt :)
Postat av: Emma

Oj, skrivandet tog fart! Nu får jag nästan lite prestationsångest. Men det är det värt om vi får "höra av dig" lite oftare. 1,5 timme på gymmet, imponerande! Nu får Jonas skämmas ;-)

2010-09-17 @ 09:39:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback