typiskt..

blev ingen bio..
Steve var inte pepp pa de langre..
lovade de skulle bli i morgon istallet..

kul att han sager de EFTER jag sminkat mig,
bytt om, och star fardig i hallen..
*suck*

Jaja, inte mkt man kan gora..

far se pa tv istallet.


Skriv något roligt :)
Postat av: mamma

dwt dår lät inte roligt. Kram

2010-09-17 @ 21:51:53
Postat av: Emma

Va trist! Men jag förväntar mig en recension om ni går på bio i morgon kväll. Behöver tips på bra biofilm. Kram

2010-09-17 @ 22:21:41
Postat av: Emma

Va tråkigt! Men jag förväntar mig en recension om ni går på bio i morgon. Vi behöver tips på en bra biofilm. Kram

2010-09-17 @ 22:22:54
Postat av: Emma

Nu är det andra gången det händer, inlägget försvinner och dyker upp igen när jag gör ett nytt inlägg! Sorry...inte min mening att ta upp hela kommentatorsfältet.

2010-09-17 @ 22:24:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback