En ursäkt..

Jag måste nog börja med att skriva förlåt till mina trogna läsare!
Jag är inte död, och jag mår prima.
Jag har bara inte haft igång datorn på ca 1 vecka.
Ja, ni läste rätt! EN VECKA UTAN DATOR!! :D
Och tänka er, jag överlevde! :P

Har varit så otroligt trött hela veckan, att jag inte lagt ngn energi
alls på datorn och internet.
Energin har lags på att sköta om Aston, och att umgås med
Alice och Steve. Har verkligen behövt vuxna att prata med
denna vecka. Det är mer krävande än man tror att umgås med
en 3åring hela dagarna. Allra hellst när han inte kan prata.

Men,men, nog om det nu.
Nu vet ni att jag lever och mår bra.
Och bevis på det får ni om 20dagar, då kommer jag nämligen HEM
till Sverige igen!! =)
Det känns overkligt på ngt sätt, att tiden har gått så fort.
Det känns som att jag nyss kom hit, träffade familjen för första gången,
och var sådär pirrrigt nervös..
Men det är ändå skönt att jag snart kan komma hem.
2 veckor hemma behöver jag verkligen! =)
För ni är så grymt saknade!! <3

Jag har ju även en ny familjemedlem att hälsa på!
Melvin!
Kanske den sötaste lilla pojk ja sett!

En riktigt stolt faster är jag!! :)

Näe, nu måste jag sluta skriva och börja dra mig mot gymmet.
Jag har 4veckors kontrollen idag, så ja kan inte missa det.
Ska bli kul att få göra lite ändringar i programmet.

Hoppas alla har det bra där hemma.
Ska försöka skriva då ja kommer från gymmet,
ska ladda upp en del bilder tänkte jag.
Från London, och ja.. lite blandade bilder :)

Kram Malin

Skriv något roligt :)
Postat av: Cecilia

yay, gumms jag har saknat dig...:D

Har varit inne ständigt en gång om dagen bara för att kolla..:)

Kul att få prata med dig en stund igår..

Gick runt som på moln hela kvällen

Syns då du kommer hem

Älskar dig

2008-11-29 @ 12:47:15
Postat av: Emilie

Åh grattis faster;)

ska bli så roligt då du kommer hem!!

du är saknad! lääängtar!:D

2008-11-29 @ 13:35:33
Postat av: mamma

roligt att du har börjat skriva lite igen. Kul att du lagt upp en bild på Melvin. Hoppas att det gick bra på gymmet.Om du har tid kan vi höras vid i morgon för jag slutar halv fem då. Håller på att fixa med stjärnor ock sånt i kväll. Kram

2008-11-29 @ 23:02:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback