Helgen =)

Okej,detta kommer bli ett långt inlägg,
så förbered er på en hel del att läsa =)


Helgen som var, kan helt klart beskrivas såhär;
"En av dom absolut bästa helgerna i mitt liv!!"
Det var 1000 gånger bättre än jag kunnat drömma om!
London är en helt underbar stad!

Men för att ta det från början.
Vi for härifrån vid 7 tiden på lördag-morgon och målet var
såklart London! =)
Var en lång och seg bilfärd, men med en hel del skratt och flams.
Familjen jag bor med är verkligen underbar!
Väl framme i London gjorde vi en rundtur med bilen och kikade på
en hel massa saker. Några av ställena vi besökte var
Westminister Abbey,Harrods,Trafalgar Square, Piccadilly Cirkus,
London Eye,Big Ben,Tower of London, St Paul's Cathedral,
Tower Bridge,Hilton Hotell och såklart även Buckingham Palace.

När vi var vid Buckingham så hade dom vaktbyte, så jag fick uppleva det också.
Det var mäktigt på ngt sätt.Går inte att beskriva, man måste se det själv.

Efter rundturen for vi och checkade in på hotellet, som var riktigt lyxigt!
installerade oss i rummet och väntade på två av Steve's vänner som också
skulle bo på hotellet med oss.
När dom kom for vi in till centrala London igen och kollade på julbelysningen.
Det var verkligen en upplevelse!
Har aldrig i hela mitt liv sett så mkt och så fina julbelysningar och
julpynt! Det är något jag helt klart kommer fara och se igen!
Försökte ta en massa kort på dom, men det går inte att ge en rättvis
bild från belysningen via ett kort. Det måste upplevas!

Efter det tillbaka till hotellet för att göra sig klar för natten.
Jag,Steve,Nick och Simon for iväg på nattklubb!
Var typ den störsa jag sett! Helt underbart kul!
Sa till Steve redan innan att jag nog inte kommer dansa, för jag kan verkligen
inte! Enda chansen var om han söp ner mig till max först!
Han bara skrattade och sa "Vi får väl se..."

När vi kom in köpte Steve en öl till mig, och jag tänkte för mig själv
att han nog försöker supa ner mig så ja kommer dansa,
men det ska han inte lyckas med!
När jag sen såg dansgolvet blev jag faktiskt lite sugen på att dansa,
så jag gick ner med Steve och rörde på fläsket lite ;)
Var nog det roligaste jag gjort.
Efter en stund kommer en kille fram till oss och börjar prata med Steve,
Steve känner typ alla som jobbar på alla klubbar.
Steve vänder sig till mig och säger,
"Han har valt ut oss att dansa på schenen, kom så går vi upp"
Jag trodde jag skulle dö!
Jag och Steve stog på schenen och dansade inför ca 2000personer!
Helt galet!Men underbart roligt!
Det var verkligen något jag aldrig kunnat drömma om!


Efter kanske 1 timme på schenen kommer ytterligare en kille fram till oss,
denna gång till mig. Han säger;
"Vi har sett dig dansa ett tag nu, riktigt bra! Du får dansa på en av balkongerna"
Skämtar han med mig???!!!!!!!
Tänk er mig på en av 4 balkonger ca 10 meter ovanför allt folk!
Jag säger till honom att utan Steve dansar jag ingenstans, så Steve
fick också gå med mig dit upp och dansa.
Det var den mäktigaste känslan jag någonsin kännt!
stå 10meter ovanför 2000 personer och dansa, och alla på dansgolvet
kollar på mig under tiden dom dansar!
Känslar går inte att beskriva med ord, riktigt mäktigt.
Vi var på balkongen ca 3 timmar innan vi gick ner på golvet igen.
Var på klubben till halv 5 på morgonen, då började vi fara mot hotellet.
I bilen säger steve "Du dansade ju en hel del utan att vara packad.."
Då först insåg jag att jag vågade dansa framför alla NYKTER!!
Haha, det var också rätt kul! Hemma tar ja ju inte ett steg utan alkohol!! :P

Väl hemma på hotellet satte vi oss och drack vin och pratade,
och berättade för Alice om allt skoj som hänt.
Efter en stund kikar vi på klockan och ser att den är halv 7!!
Och vi skulle upp i tid på söndag!
Vi lägger oss typ på en gång, och klockan 7 vaknar alla av att
Aston skriker och är pigg som en mört.
Så 30 minuters sömn fick vi oss den natten..

Efter dusch, frukost och ihoppackning begav vi oss in till centrum igen.
Jag skulle ju gå på Madame Tussasuds!
Det var utan tvekan det bästa jag någonsin sett!
Man tror verkligen att det är riktiga personer man ser dom!
Har en hel massa bilder därifrån ni ska få se sen.
Jag vet en sak, jag ska tillbaka dit igen!
Sjukt underbart!

Efter jag gått klart där började vi resan tillbaka till March.
Var en lååång resa för alla var på tok för trött.
Utom Aston då.. han var fortfarande pigg.
Kom hem till March vid halv 7, packade ur bilen och satte oss
framför tvn.
Alice gick och la sig vid 9, och jag och Steve gick ut för en kvällsrök innan
vi skulle sova. Som vanligt fastnar vi i tokintressanta samtal.
Han är verkligen lätt att prata med, och vi har alltid så intressanta
saker att prata om. Helt underbar känsla.
Efter "en liten stund" inser vi att klockan är halv 1, och vi som skulle
sova tidigt.. haha, inte mkt sömn i natt heller..
eftersom Aston vaknade halv 6 i morse!!

Ni kanske börjar förstå varför jag är mer eller mindre död ikväll? :P

Men, som jag sa till Alice och Steve,
det var helt klart värt denna trötthet!
för helgen var underbar!

Oj vilket långt inlägg de blev! och de känns som ja har massor mer
att berätta.. Men de får ja ta irl sen då ja kommer hem
Är mkt lättare att berätta då.
Ni har iaf fått en liten uppfattning om hur helgen såg ut! =)
och bilder kommer sen ikväll eller i morgon, har inte energi för
att ladda upp dom just nu.
Hoppas ni överlever :)

Ha en fortsatt bra kväll så hörs vi
Kramar i massor från en helt
överlycklig Malin <3

Skriv något roligt :)
Postat av: Anonym

Vad jag har väntat på en rapport. Lite avis är jag nog allt! Men visst är det trevligt att vandra runt i London. Det jag tyckte var lite småkul var att självaste Madame Tussauds faktiskt var kortare än mig!! Kram

2008-11-17 @ 20:59:47
Postat av: Emma

Inlägget var från mig, jag fattar inte varför inte namnet hänger med! Bäst att skriva det här också. /Emma

2008-11-17 @ 21:01:06
Postat av: Anonym

www.iqtestet.se

Lycka till :) hihi

2008-11-17 @ 21:13:52
URL: http://evvepevve87.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Gumms..;)

Är så avis på dig..:D

jag vill oxå.

Men då jag kommer ner så ska vi definitivt in till london och göra staden osäker.

Men har inte riktigt råd att komma förrän efter jul.

JAG saknar att prata med dig med gumman.



Jag vet knappt hur jag tar mig igenom dagarna längre.



Men jag ska se till att vi hinner träffas under julen.

På nått sätt ska jag ha dig för migsjälv några timmar iaf..:P

Förresten när far du tillbaka till england efter jul?



Puss stumpan min

2008-11-17 @ 21:15:27
Postat av: Emilie

Åh! Dancing queen;) Jag vill och gå runt i London! Tänk, jag var ju "lovad" fara till London för ett år sen.. men det blev ju inte mycket kvar när det inte ens fanns pengar att ha kvar laget. Så gick det med det fotbollslivet i Englad..! Lite avis är man allt;)

2008-11-17 @ 21:25:56
Postat av: mamma

Ja,det där kan man kalla för en weekend. Där ser du att det går att dansa utan en massa sprit o dessutom ha förgrönat roligt.Nu är det inte många dagar kvar till helgen.Kram

2008-11-17 @ 22:08:51
Postat av: Åsa

oj vad kul ni måste haft :D och fan mäktigt att dansa inför så många folk! :D puss!

2008-11-17 @ 23:06:16
URL: http://enkoppsprit.blogg.se/
Postat av: Mathilda

Kul att det blev en lyckad helg! Är lite avis måste jag erkänna, bara lite...... Jobbar min sista dag imorgon sen ska jag bara lata mig fram tills det är dax. Ses snart! Kram

2008-11-18 @ 12:41:07
Postat av: Sofia Holmqvist

Va kul att se att du har det trevligt.

Höstefesten var inte den samma utan dig :(

Men jag hde det bra ändå :)

Ha det bra och sköt om dig



Sofia

2008-11-18 @ 19:31:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback