Idag igen..

Har just kommit tillbaka från Eley, varit där och gått på stan idag.
Jepp, jag slapp inte affärer med Alice idag heller..
förstår inte hur hon kan tycka att det är roligt att gå omkring
på stan när hon uppför sig som hon gör,
och hela tiden oroar sig för Aston..
jag ser som ingen mening med det.
Och Aston hatar att gå in i affärer, så hon går knappt in någonstans..
hon bara strosar runt på gatorna..
inte alls roligt, och allra hellst inte när det var så kallt som idag!
8grader och de blåste som om de vore orkan-vindar!
Huvva säger ja bara!

Tur vi ska till London nästa helg så jag slipper oroa mig för
att måste följa henne på stan.
Visst, vi ska  gå runt en massa då också, men då är Steve
med, så han hindrar henne för att hålla på som hon gör.

Känner mig inte alls peppad på att vara barnvakt ikväll..
hade behövt hela den här dagen och kvällen ledig.
Är så trött och slut, och jag behöver lugn och ro för att orka
med ännu en arbetsvecka..
men,men.. jag har ju inte så mkt val.
Ska lägga Aston tidigt ikväll så jag får lite tid för mig själv..
han behöver liks sova, han sover typ bara 4-5 timmar på nätterna
i vanliga fall. Alice springer in till honom en gång i timmen för att kolla
till honom, och för att byta blöja då och då..
att hon ids..

Näe, nu ska jag se sista avsnittet av Prison Break,
måste se de så ja kan se de nya avsnittet som sänds i morgon!
Förstår ni hur bra det är?! :)


Hoppas alla har det bra
Kram Malin

Skriv något roligt :)
Postat av: SimoRn

Grejen är ju den att det inte händer så mycket intressant under mina dagar :p

Lagar ju bara mat :p



Vill du verkligen hjälpa mig med det? :D vore underbart isf :



Dagarna går fort ibland, de beror på vem som är i ens tankar ;) :


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback