London! =)

Så var det då äntligen helg igen! =)
Och som jag har väntat och längtat på just den här helgen!
Större delen av mitt liv har jag väl smått gått och önskat
och längtat.
Vi far ju nämligen till LONDON i helgen!! =)

Förstår ni hur sjukt underbart roligt det känns!
Kommer le som en sol hela helgen, och INGET kan förstöra det!
Tror jag då.. det ska vara Aston då..om han dampar med sitt humör
hela helgen..

men näe, inte ens det kommer förstöra helgen. För jag är i LONDON! =)
Haha, de ni.

Blir inte att gå in å kika på alla sevärdheter å så, för de skulle ta mkt
mer än en helg. Men vi ska iaf köra/gå förbi alla så ja kan ta lite kort å så,
och så jag faktiskt har varit där. Sen ska dom även visa mig andra
saker i London, saker och ställen som inte är dom största turisstställena.
Ska bli riktigt roligt! =)
Men en sak som jag ska gå in på, och som jag ska se,
det är Madame Tussauds (madame tysåå) :P
Förstår ni hur sjukt de känns att jag faktiskt på riktigt ska gå in där!! =)
Ska bli riktigt roligt!

Bilen rullar härifrån vid 7tiden i morgon bitti,
så det här blir mitt sista inlägg tills ja kommer hem på söndag.

Har packat en väska nu med kläder å saker å så för helgen,
har ett extra minneskort till kameran,laddaren till kameran,
och ja, såklart kameran! :) Så då är det viktigaste med!
Kommer även ha med mig datorn så jag i nödfall kan lägga över
bilderna på den ifall jag skulle fota mer än två minneskort.
Inte så troligt kanske, men jag måste gardera mig! =)

Näe, det får bli allt för ikväll, måste börja göra mig klar för sängen nu.
Måste ju vara pigg och utvilad i morgon när de bär iväg.
Hihi, ja antar ni e lite avis på mig där hemma nu ;)
De skulle då jag vara :P

Ha det bäst, och kika in här på söndag kväll,
då får ni läsa allt, eller iaf en del, om helgen i London :)
Och om jag har energi kvar då jag kommer hem, kommer
jag även lägga upp bilder på söndagkväll.'

Sov gott, och ha en underbar helg,
det ska jag ha! =)


Kramar Malin

Skriv något roligt :)
Postat av: mamma

Jag hoppas innerligt att det blir kul för dig under helgen. Kram

2008-11-15 @ 16:45:18
Postat av: Cecilia

Hoppas du har roligt bumsan.

Hitt nu nå fina grejjer..;)

Vill höra alltihopa sen.



Älskar dig babe

2008-11-15 @ 19:25:47
Postat av: mogge, mathilda,vickan, ronnie

hej Malin

hoppas allt går bra i London...

2008-11-15 @ 20:06:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback