Rödhårig

Ja, ni läste rätt i rubriken, jag är rödhårig nu!
Haha, de ni! ;)

Ska hålla er nyfikna ett tag till, så de kommer ingen bild i detta inlägg :)
Måste ju retas lite :P

Har varit en riktigt lugn och skön dag idag.
Sov till 9, åt frukost och allmänt slöade.
Sen översatte jag klart avsnitt två i serien och laddade upp den,
slötittade lite tv, och såklart myste en massa med Aston! =)
Sen skulle ja färga Alice hår, eller underhåret,
å de blev så mkt färg över att jag bestämde mig för att färga även mitt hår.
Blev riktigt nöjd med resultatet, trots att jag var tveksam till rött.

Sen blev de mer slöande, och sen for vi till Tesco för att handla.
hatar att handla med Alice, men man får väl försöka..
ni skulle bara se henne hur hon springer runt,
oroar sig massor för Aston, helt i onödan,
springer halv över folk, ja.. listan kan göras lång.
Överlevde iaf även denna schoppingtur med henne.
hoppas för allt i världen att hon inte vill dra med mig någon
annan stans i morgon.. de pallar ja fan inte.

I morgon blir de sovmorgon, sen gymmet, och sen blir
de barnvakt. Dom ska ju till Cambridge på hotell.
Så de blir väl att gå ut eller nå me Aston, sen bara mysa,
och sen göra en tidig kväll. behöver verkligen det.

Sen är det måndag igen..
men det betyder också att jag snart ska fara till LONDON!!
Kan ni fatta?! :O
så sjukt underbart de ska bli!!:D

Näe, nu ska jag nog stänga av datorn för idag
och ta och sova. Måste ju vara pigg ifall
hon drar med mig till affären i morgon..

Ha det underbart där hemma
Kramar Malin

Skriv något roligt :)
Postat av: Gunilla

Ser med förväntan fram emot en bild:)

2008-11-09 @ 08:14:35
Postat av: Natta

VÄLKOMMEN IN I DEN RÖDHÅRIGA VÄRLDEN!

det är underbar ;)

hoppas allt är bra, saknar dig !

puss

2008-11-09 @ 10:34:42
Postat av: SimoRn

Ska vi slå vad om att jag kan? ;)

Snygg blogg? Valde en av de befintliga ju ;P

Kan inte sånt där med kodning :P

En dag mindre <3

Kramar om!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback