Som jag lovat =)

Nu äntligen kommer då alla bilder jag lovat.
Det blir en salig blandning av allt det blir bilder från parken,
från bilkörningen, fyrverkerierna och bilder på huset.
Så håll till godo =)


1. Jag är ute och kör. Obsevera att jag sitter på FEL sida i bilen!Haha, men jag
klarade mig riktigt bra ute på vägarna ändå :p

2. Aston är ute och springer i parken. Hans favoritsyssla dom flesta dagarna =)
  

1. Ason i bollhavet på Play2Day, stället vi var på då han fyllde år.

2. Aston bland kuddarna på Play2Day. Är han inte bara underbarast?! :)
  

Hade ju även för LÄÄÄÄNGE sen lovat lite bilder på huset. Har inte tagit mig tid att
ladda upp alla bilder, men ni får ett litet smakprov iaf =)



1. Toaletten, med det underbara badet =)

2. Vardagsrummet. Självklart en tågbana även i detta rum! ;)
 


1. En del av köket.

2. Matsalen/Lekplats för Aston. Det är som alltiallo-rum =)
 

Sen kommer då några bilder från fyrverkeriet i onsdags.
Tog inte så många bilder, det är ju som ni vet rätt svårt att ta kort på fyrverkerier.
Men ni får se ett smakprov iaf =)
Försökte ta kort på raketerna som blev stora hjärtan på himlen,
men hann aldrig vara med och knäppa :(



 

 

Ja, det var några bilder.
Hoppas jag kommer lägga ner lite energi på att ta mer bilder,
och att lägga upp dom så ni får se =)
Jag ska göra mitt bästa.

Ska gå och förbereda lite lunch nu till Aston, han kommer snart hem
från förskolan. Har även städat upp lite nu på morgonen.
Det blev jag och inte Steve som städade upp dom där skoavtrycken...
jag är nog för snäll ibland ;)

Ha en bra dag.
Kram Malin

Skriv något roligt :)
Postat av: julia

har du barn?`:)

Postat av: Cecilia

va du kan vara duktig gumms..:P när ska vi prata ordenligt då?

Saknar dig

2008-11-07 @ 17:04:55
Postat av: Jennie

Åh men du vilka härliga bilder =)

Snyggt hus btw ;D



saknar dig <3

2008-11-07 @ 18:11:42
URL: http://jaheterjennye.blogg.se/
Postat av: SimonRn

Du är alltid snäll :D

Såg inte ut att va så tråkigt hus, nej..

Snart jul <3

2008-11-07 @ 21:47:36
URL: http://simorn.blogg.se/
Postat av: mamma

Ja, det där såg ju härligt ut. Din lilla plutt är då för charmigt gullig. Förstår att du älskar honom. Det blev du som fick ta bort fläckarna ändå. Men, vad gör väl det.Härligt kök ni har. Idag hämtade vi soffan. Kram

2008-11-07 @ 23:29:43
Postat av: Linnéa

Tack detsamma hjärtat.. måste säga att jag förstår dig , hur man kan få ett leende på läpparna :)..

Vad trevligt du verkar ha det där borta i ingenstannslandet :p

men jag saknar dig .. kom hem istället :D

2008-11-08 @ 01:33:56
URL: http://svanhoolm.blogg.se/
Postat av: Jennie

Ja det är definitivt den A, du tänker på =)



Hon är super trevlig, och hon kommer att bli världens bästa mormor ;D



KRAM

2008-11-08 @ 09:50:54
URL: http://jaheterjennye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback