Torsdag.

Torsdag igen..
helt sjukt vad dagarna går fort!

Har haft fullt upp sen sist jag skrev.
Tidiga mornar, fullspäckade dagar med saker ja måste göra,
sen då dom kommer hem är jag så trött att jag halvt somnar
framför tv:n..
Och ändå lägger ja mig inte förrän aldeles för sent.
Just nu lider jag av SÖMNBRIST!

Och det visar sig tydligt i mitt humör..
Måste kämpa för att ha tålamod med Aston,
orkar inte ens försöka vara glad när jag e me folk,
längtar hem till 1000, och de känns som att ja inte alls
har ngn lust att vara kvar här.

Men jag vet att jag vill det!
Det är bara tröttheten som tar över. =(


Så nu blir de ändring!
Ska lägga mig vid 9 idag, kämpa mig igenom dagen i morgon,
fara på gymmet dirket dom kommer hem,
sen lägga mig i tid.
För på lördag morgon klockan 7 bär det av!
TILL LONDON!! :D :D
Och då får ja inte vara trött.. =)

Och sen är de bara 5 arbetsdagar kvar,
och då kommer päronen hit :D
Ska bli roligt! :)

Hemlängtan har verkligen tagit över idag!
Har saknat alla så himla mkt!
Och sen då ja pratade med mamma på msn så kommer
morgan in i bilden, och Matilda.
Fick se hennes mage, fatta hur stor den är nu!!
Jag kommer snart bli faster!! =)
Oj vad jag längtade hem när jag såg dom!
Började typ gråta..
helt sjukt!

Men jag ser dom snart, dom och alla er andra.
För nu är det snart bara 1 månad kvar tills jag far hem! =)
Och då får jag träffa alla igen! :D
Det kommer ge mig energi att fara tillbaka och göra ett toppenjobb!
Och tänk vilken erfarenhet ja fått då! :)

Näe, nu ska jag gå och slöa lite framför tv:n,
och sen blir de sängen.
Ska som sagt ta igen en hel del missad sömn.

Ha de bäst, så hörs vi i morgon <3


Kramar Malin

Skriv något roligt :)
Postat av: mamma

Jag hoppas att du nu lägger dig tidigt. Som du vet brukar du se allt mkt ljusare när du är utvilad. Kram

2008-11-13 @ 21:43:22
Postat av: mamma

Jag hoppas att du nu lägger dig tidigt. Som du vet brukar du se allt mkt ljusare när du är utvilad. Kram

2008-11-13 @ 21:44:16
Postat av: Cecilia

Vad duktig du kan vara ibland gumms..;)

Men måste säga att du har varit lite slö på att kommentera mina blogg & diarier nu ett tag..;) lite ändrin tack..

Saknar dig gumms.

Måste hinna träffa dig innan du far tillbaka till England i januari.



Love you

2008-11-14 @ 20:03:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback