Bulgarien=kallt!

Trodde nog aldrig att ja skulle skriva den rubriken ngn gang har nere..
men idag gor den verkligen skal for namnet!
Det ar 13grader, regn och snalblast!!
Det ar fasen varmare hemma tror jag!
och vi som skulle ut pa batturen idag, den blev installd..
som tur ar sa fick vi plats pa batturen som ar pa tisdag istallet,
sa vi hinner da med den innan vi far hem.
Men anda, det kan ju inte vara kallt i Bulgarien nar vi ar har!! :P

Jaja, hur som hellst sa fick vi ju andra vara planer pa den lilla tid som ar kvar,
sa idag blev en riktigt slo dag.
Vi gick hem och sov igen nar vi fick hora att de var installt,
sen gick vi ner pa "stan" och kopte lite presenter till er dar hemma,
och sen blev de internet har nu da. En timme idag, annars sitter vi alltid bara 30minuter,
for man brukar inte vilja vara inne mer an de..
men idag spelar de som ingen roll!

Ska val ata lite middag sen efter de har, men efter de blir de nog en
innedag pa hotellet..
inte mkt annat att gora. Men vi far ju vila ut ordentligt iaf, och det var ju darfor
vi for ner hit fran forsta borjan.
Och det har de helt klart varit varit vart det!

Nae, nu ska ja fortsatta kika runt lite pa aftonbladet och norran,
maste ju halla sig uppdaterad om va som hander dar hemma :P

Ha de bast nu, sa hors vi
Kram Malin

Skriv något roligt :)
Postat av: Linnéa

vi ska flytta till Ersboda :)

i December :) hhihih

Postat av: Linnéa

vi ska flytta till Ersboda :)

i December :) hhihih

2008-09-14 @ 16:19:30
URL: http://svanhoolm.blogg.se/
Postat av: Inga-Lill

Burr, inte kul men det är ju en liten föraning av hur det är när ni kommer hem.

Själv så har jag plockat bort nästan alla mina krukor ute , hammock, trädgårdsmöbler.

Det är lika bra att vara förberedd på det vita som kommer från himmelen.

Har föresten varit till frissan, tror att du kommer att bli förvånad ser inte ut som det brukar, njut nu de sista dagarna.

Välkommen hem båda två, kram från mig!

2008-09-15 @ 00:44:58
Postat av: Miss Lyckad

Kram på dig Malin!



Bulgarien. Jag har aldrig varit där. Berätta om energin, är det fina människor som bor där? Är vattnet leende?



Vi får hålla bättre kontakt vännen!



/ Miss Lyckad -Jag vet, jag är borta mycket -

2008-09-16 @ 08:19:03
URL: http://miss-lyckad.blogspot.com/
Postat av: Linnéa

Hääärligt :D

jag är ledig på onsdag :)

2008-09-18 @ 15:17:41
URL: http://svanhoolm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback