Firande =)

Min babe är äntligen här!! :D
Kom i em, och då blev de en sväng in på Max för att äta lite middag.
Sen blev de hem och fira att Ia har semester,jag har jobb i England,
och ja.. att jag inte är desperat längre.. :P
det räcker så.
Firade med ett glas vin, lite kortspel, och lite allmänt flumm,
sådär som bara vi kan ;)

Nu blir det snart sängen, ska ju orka med en lång dag i morgon också
innan man far iväg.
Jag ska packa min väska, Cecilia ska packa om sin väska,
vi ska till biblioteket med mina böcker (som förövrigt skulle in igår, men ngt kom ivägen),
sätta in mina sparade småpengar, färga Ia's hår, tömma kameran på bilder,
och ja..ni ser, en hel del att göra :)
Sen på kvällen ska Ia på massage hos Inga-Lill, måste erkänna att ja
e lite avis :P
Men,men, så kan de vara.

Nu får ni ha en fortsatt bra kväll.
Skriver mer i morgon.


Nu är det bara 31timmar kvar tills vi far iväg till solen :)

Skriv något roligt :)
Postat av: mamma

nu när du har vaknat är du ännu mkt närmre semestern.Grattis till arb i england!Glöm inte allt ni ska göra i dag.

2008-09-02 @ 08:46:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback