Jasi..

Måste allra först skriva en rad till mina kära päron där hemma.

När jag skrev att jag saknade snön där hemma menade
jag INTE att jag saknar snöskottningen ;)
Haha, men tack för erbjudandet iaf :P
Ni är ändå för söta.. <3



Hade planerat att skriva ett riktigt glatt inlägg och få berätta
för er att regnet ÄNTLIGEN slutat falla.
Solen skiner, +10 grader och helt underbart!
För så var det i morse då jag klev upp.
Var ute i parken i nästan 2 timmar och bara njöt..

Men nu då ja ska skriva om allt de där,
ÖSER regnet ner utanför fönstret..
hur roligt är det?!
Men jag fick iaf en helt underbar förmiddag,jag får försöka
glädjas åt det :)

Är så otroligt trött idag, att jag vet inte ens vad jag ska skriva..
Vaknade vid 4a tiden av att Aston skriker som en tok.
Alice kommer in och undrar om hon kan lägga honom
i min säng, hon är för trött för att ha honom säger hon.
Ja, vad ska man svara...
Han lägger sig brevid mig, ger mig världens puss och kram,
och sen somnar han brevid mig..
Han kan verkligen få mitt hjärta att smälta..

Ligger och tittar på honom där han sover så sött,
och sen somnar jag själv in med ett leende på läpparna.
Inte ett lika stort leende då jag vid 9tiden blir väckt av
ett knytnävsslag rakt på näsbenet!!
Jag hade tydligen inte hört när han skrek att han var vaken..
Bara försöka bita ihop, kliva upp och starta dagen..
var inte på det bästa humöret dom första 20 minuterna,
men efter lite gulligull från Astons sida så var leendet åter på mina läppar.

Och nu blir det som sagt sängen.
Aston är minst lika trött som jag, så båda två behöver den här vilan
på em.. Ska lägga honom nu, kika lite på DrPhil,
och sen blir de sova även för mig.
Hoppas på att han sover riktigt länge! :P

Kommer väl skriva en rad även ikväll :)

Hoppas alla har det bra där hemma.
Saknar er <3

Kram Malin

Skriv något roligt :)
Postat av: Inga-Lill

ja här hemma så rullar det som bara den, och snön har vräkt ner.

Kallt som attan, gotta dig av era 10 plus grader.

Härligt med en liten kille i sängen kan jag tro.

I kväll har vi varit och dujat för våran tjejfest, som vi var tvugna ha i Källbomark.

För du kanske har hört så har vi fått en jätte vatten skada på Gotis, så det har varit fullt upp med det.

Vi har rivit hela köket och allt i lilla salen.

Mycket jobb har vi framför oss. Men vi har ju stora salen som vanligt, s¨å där kan vi visa hockey på stor bild.

Nu en stund framför tv sen i säng, upp kl 6.15 i morgon. Hoppas det inte blir tokkallt!

kram!

2009-02-11 @ 22:39:19
Postat av: mamma o pappa

Om du har tittat på bilderna jag skickade så vet du hur det ser ut.Kan inte riktigt förstå vad Alice menar med att lägga pojken till dig för du har inte börjat att arb vid den tiden. Förstår att hjärtat smälter när du får din kram o puss av honom.Han är ju dock en liten "raring" när man ser honom.Kram

2009-02-11 @ 22:53:22
Postat av: Cecilia

Saknar dig gumman, men det vet du ju...

Skriver det varje gång,men jag gör det. Saknar att kunna prata med dig varje dag, saknar våra "korta" samtal.

Hoppas allt blir bra för dig gumman.

Finns för dig i vått och torrt..

Love ya

2009-02-12 @ 09:08:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback