Survived!

Ja mina kära läsare, ni ser rätt!
Trots dom livsfarliga mängder snö som föll för ngn dag sen,
och trots att jag riskerade mitt liv genom att vandra gatan fram
genom denna snö, så sitter jag nu här två dagar efter och skriver! =)
Jag överlevde!
Vilket resten av den engelska befolkningen också gjorde,
så allt kaos var lite väl onödigt..
Men roligt fick jag ju ha under tiden iaf :)

Nu är allt som vanligt igen.
Ca +4 nu på morgonen, solen skiner och
snön är borta! :)
Så nu vågar man sig ut på gatorna utan att ngn stirrar på mig
för att jag utsätter Aston för livsfara!
Nu är det fritt fram att vistas på gatorna igen! :)
Skönt! :D


Så, vad har denna dag att erbjuda?
Som vanligt nu för tiden så har min kropp ingen som hellst energi.
Men jag ska tvinga mig själv att ta Aston till parken en sväng,
båda två behöver lite frisk luft! :)
Sen blir det nog innelek resten av dagen, Astons förkylning vägrar
ge med sig..
Sen blir det att SOVA när Aston sover middag,
städningen ska jag försöka hinna med nu på fm.
Sen blir det gymmet då Steve kommer hem 17.30.
Middag vid 7tiden, och sen blir de sängen vid 8 ikväll.
Jag bara MÅSTE försöka få tillbaka energin igen!

15 dagar till Sverige-resan. =)
Tiden går så fort, så jag är snart där!

Näe, nu ska ja göra lite nyttigt,
och börja förbereda lunchen till Aston senare idag.
Ha en underbar dag där hemma!
Ni är saknade <3

Kramar Malin


Stolt som vågade trotsa detta HEMSKA snöoväder
och våga mig ut på vägarna! =)
Och tänka sig, jag ÖVERLEVDE! :D
Jag är nog odödlig, haha!


Skriv något roligt :)
Postat av: Elisabet

Hahaha,det blir ju nästan så i södra sverige när det kommer snö,KAOS!!Här håller de på att ta bort snöndrivorna på trottoarerna, alltid lika skönt när det sen börjar töa;)Har den stora lillkatten framför mig, gillar att ligga på databordet, han vill oxå apportera skumgummibollar som en hund :D så det är som att ha två djur i en hihihi

sköt om dig!! Kramisar

2009-02-04 @ 11:18:22
Postat av: Åsa

du är min hjälte :D

Postat av: Gunilla

Han måste vara still så att han inte får en blödning i halsen. Risken är oxå stor att han får feber och då måste han ha antibiotika och det vill jag undvika. Nä det är verkligen inte lätt att hålla honom still. Det blir mycké mutning:)

Då jag har nått mitt mål då det gäller vikten så ska jag lägga upp en bild.

Många kramar :)

2009-02-04 @ 18:32:29
Postat av: Cecilia

Saknar dig gumms..

Men vet ju att du kommer hem snart...

Förresten du tror inte du har mer energi om du är hemma i sverige.. ;) hint hint



Älskar dig, kom hem snart

2009-02-04 @ 19:26:05
Postat av: pappa

Har läst dagens tema. Glad att du överlevde snöovädret. god natt.Pappa

2009-02-04 @ 23:15:33
Postat av: mamma

Ja det var tur för oss alla, som väntar hem dig, att du överlevde.Försök att vila upp dig. Många kramar .

2009-02-04 @ 23:22:12
Postat av: Faster Lis

Hej Malin och GRATTIS på namnsdagen. På tal om snö, inatt har det kommit ca 2 dm snö och det fortsätter att snöa och 12 grader kallt.

Hoppas du mår bra, här är allt som vanligt. Har min lediga dag, så jag kan skotta snö.

Kram från faster.

2009-02-05 @ 11:07:32
Postat av: Mathilda

Grattis på namnsdagen! Idag håller vi oss inne för det bara snöar och yr omkring. Melvin han bara växer du kommer tycka att han har blivit jättestor när du ser honom. Kramar från oss!

2009-02-05 @ 13:43:06
Postat av: mamma

Var bara in o kollade om du hade skrivit ngt nytt. Kram

2009-02-05 @ 22:51:21
Postat av: Cecilia

hej gumman, vet du vad?! jag har oxå överlevt de farliga snö massorna, vi har fått så mkt snö över helgen att vi knappt kan öppna balkongdörren mer än 2dm...;P Saknar att hoppa i snön med dig..



Love ya babe

2009-02-08 @ 20:13:53
Postat av: Anna

Jo här går de undan i planeringarna, flyttar till ajaur. Blir av me lghten sista april men ha kvar jobbet till sista maj. Åsså till hösten blir de å gå undersköterske, känns som skönt å börja plugga igen :)Dock är de både och å flytta, mamma är väl inte så nöjd, tur de bara är nio mil emellan =D



Kul hur dom reagerar på snön ni fått, dom skulle varit här, gå knappt å gå ut, snöstorm!!

Ha de gott, kram

2009-02-08 @ 23:09:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback