2 dagar =)

Nu är det två dagar kvar..
2 dagar!
Eller, om 2 dagar så är jag redan i England.. inte den här tiden kanske,
men den dagen..
hur kan jag längta så otroligt mkt?!
Jag har ju det minst lika bra här, på många sätt bättre!
Jag har alla mina underbara vänner här,
vänner som alltid stått brevid mig, i vått och tort.
Dom vännerna kan aldrig ersättas med någon annan.
Jag saknar er när jag är i England! <3

Men jag kommer ju tillbaka någon gång!
Hoppas jag....
Jo, jag kommer tillbaka! :D
Skulle inte vilja bo någon annan stans än Sverige! =)
Så ni kan vara lugn! :)

Idag blir det en dag på stan,
ska åka runt å träffa massa folk,
och jag ska på bio med Simon :)
Kommer bli en helt underbar dag, det är ja säker på!
Och dagen kommer avslutas med världens gulligaste Telma <3

Saknar den tjejen så otroligt mkt!! <3
Så det ska bli helt underbart att se henne igen <3


Näe, nu måste jag göra mig klar för att fara mot stan.
Har slöat aldeles för mkt denna morgon! :P

Ha en underbar dag! :)
Kommer säkert in lite bilder från dagen senare ikväll :)
Så håll utkik ;)

Kramar i massor
Malin


Min älskling i England är saknad! <3
Aston, du kommer alltid ha en stor plats i mitt hjärta <3
Snart är jag hemma hos dig igen! :D <3


Skriv något roligt :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback