Cambridge

Ja, i morgon är planen att ta Aston och fara till Cambridge.
Lite miljöombyte för oss båda.
Steve jobbar kväll, så han far härifrån vid 11 och vi är i C vid 12.
Sen kommer Alice och hämtar oss då hon slutar, vilket kommer bli
vid 5 tiden. Så 5 timmar har jag att fördriva i Cambridge.
Ska först gå till den stora parken som ligger nära Steves jobb,
Aston älskar verkligen att springa omkring där.

Sen då han har tröttat ut sina små ben,
då är de tänkt att ja ska göra lite shopping :)
Behöver nya gympaskor, mina är totalt utslitna.
Sen hade jag tänkt försöka hitta lite nya kläder,
min garderob börjar kännas otroligt tråkig och gammal.
får se hur mkt shopping det blir, Aston är inte en shopping älskare
om man säger så. Får typ panik i affärer.
Men en liten stund ska vi gå där iaf.
Sen blir de väl att gå till hotellet några gånger också,
ta lite kaffe, mat och sådär.
Skönt att ha någonstans att gå till :)
Aston kommer säkert vilja sova sin timma som vanligt också,
så perfekt att ha hotellet nära till hands.

I morgon kväll är även planen att börja packa.
Jag skjuter det bara framför mig hela tiden,
och det måste få ett stopp!
Jag måste börja i morgon!
Jag menar, jag behöver ju inte packa klart, men det behövs
en start.. kan inte dra på det bara för de känns tråkigt.
Det måste göras.


Näe, nu väntar sängen.
behöver all energi jag kan få inför morgondagen.
Det är mer energikrävande än man tror att ta Aston
ut på något sånt här.
Låter enkelt, men ack vad man bedrar sig.

Hoppas allt är bra med er
Kram Malin

Skriv något roligt :)
Postat av: mamma

Ja, hoppas att du hittade lite nya kläder åt dig o att det gick bra att ha Aston med sig. Du vet att du ska lägga fram i högar så du ser vad som ska packas, men det där kan du ju. Som du vet så är mammor sådana . Kram

2009-07-08 @ 23:15:02
Postat av: Ia

jag vet att jag är kass på att vara inne nu..:P

Men jag har ju inget internet..

Kommer nog inte bli så att jag hinner komma till skellefteå å bara umgås med dig innan Pdol.. Jag får ju inte min lön förrän den 24 och jag blev ju som pank nere i västerås.. Men vi ska nog hinnas med att umgås ändå..:P

Blir så att jag och jenny osv kommer att bo på tältcampingen vi med..:P du får försöka spara en plats brevid ditt tält så kan vi vara grannar..;) puss puss älskar du gummsan

Postat av: Elsabet

man blir avens när man hör hur fint väder du har, just idag är det väldigt skönt ute, men det lär komma regn som vanligt!har bara denna vecka kvar, sen hägrar 4 v semester!!!!

hoppas det löser sig med packningen ;)

kramisar

2009-07-13 @ 11:37:44
Postat av: Ia

Haha, jag vet..;) jag har mina ljusa stunder..:)

Snart är du hemma gumms

2009-07-19 @ 15:45:47
URL: http://litentaeti.blogg.se/
Postat av: Bea

Tack :) Ja är riktigt nöjd!

2009-07-19 @ 17:41:57
URL: http://bebbsan86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback