2 veckor och 4 dagar! Skärpning Malin!

2 Veckor och 4 dagar!
Ja, så länge är det sedan jag uppdaterade här på bloggen,
 och då var det inte ens jag som skrev,
det var ju Steve som sa vad som skulle delas med er i Sverige.
Så nu blir det ändring!
 Lovat att skärpa mig nu, och börja skriva varje dag igen.
Om det så bara är en rad där de står att jag lever ;)

Allting rullar på som vanligt här i March..
Sommaren är VERKLIGEN här nu.
Har tyckt de varit sommar länge, jag menar,
 vi har ju haft över 20grader varje dag sen.. ja..typ början på april.
Men nu, NU är det sommar! Inte en dag förra veckan som det var kallare än 29 i skuggan,
större delen av veckan var de +32 i skuggan. Inte för att jag klagar,
 men... det är nästan liiiite för varmt.
Men hellre det än regn och blåst!

Har även lovat mamma att lägga upp lite bilder på alla blommor i trädgården.
När dom var här i december var de ju inte så mkt att kika på ;)
Så ja, här kommer ett litet smakprov.
Kan inte lägga upp på alla blommor dom har, då skulle de ta evigheter!

































Ja, nu får ni inga fler, det här tar ju evigheter att ladda upp!
Önskar ja hade haft en systemkamera då jag tog dessa,
då hade ni verkligen sett alla underbara färger och former på blommorna.


Hursom, hoppas alla har det bra.
Och vi ses på PDOL!! :D

Kram Malin

Skriv något roligt :)
Postat av: Sofia Holmqvist

Hej.

Hur har du det???

Kommer du inte hem snart???

Skriv gärna några rader på till min mail

Ha det!!

Sofia

2009-06-29 @ 19:12:19
Postat av: pappa

de var på tiden att du skrev. pk

2009-06-29 @ 22:36:14
Postat av: mamma

Tack för dina underbra bilder. Du måste ha det underbart när det gäller att glädjas åt blomster. Hälsa till Stevens att det var fina blommor. Har du en bild där man ser en hel bild av trädgården skulle jag vilja att du laddar den. Tack o kram

2009-06-29 @ 22:44:09
Postat av: Anonym

Gumman, bra att du uppdaterat äntligen..

Men men,jag sticker ju iväg till västerås imorgon, men det är bara ringa på mobilen ändå..:D



Saknar dig gumman

Postat av: elisabet

hej vännen!

här har vi supersommar och en annan jobbar fortfarande:( har en bra vecka till veckan och hoppas på fortsatt värme... sköt om dig <3

2009-07-01 @ 20:25:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback