Dom lovade bilderna :)

Haha, jag kan inte annat än att skratta åt mig själv.
Nu först kommer bilderna som jag lovat er i..hmm, 2veckor?
Jaja, bättre sent än aldrig heter det ju,
så jag skyller väl på att jag lever efter dom orden :)

Lägger även upp lite bilder på Aston,
bara för att jag älskar honom <3


Dom underbara rosa träden
(som jag inte vet namnet på)


Blommor från trädgården


Togs för 2veckor sen..
nu är det blad på kvistarna :)

Fler bilder från trädgården.


Min sötnos <3


Älsklingen
(den dagen de var så FARLIGT mkt snö)


Sötnosen med sin cykel :)


Det får räcka med bilder för nu,
dels så är det ju nästan bara gamla bilder,
och sen tar de så långt tid att ladda upp dom.
Och jag vill gära ut i solen och värmen igen :)
Så jag ska ta med mig kameran ut, och försöka ta lite nya
bilder. På allt nytt som slagit ut i trädgården och så.
Så får vi se hur länge ni måste vänta på dom ;)


Ha en underbar dag <3

Kramar i massor
Malin


Skriv något roligt :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback