Gymtest

Idag står det gymtest på schemat.
Även bilkörning är inplanerat vilket jag ser fram emot =)
Får se vad kvällen har att erbjuda, funderar dock på en tidig kväll.
Skönt att sova ut ordentligt innan en ny arbetsvecka börjar.

Kommer nog få lite jobbigt första dagarna att få Aston att
minnas dom gamla rutinerna..
denna vecka har det tydligen varit mkt tv-tittande,
lite utevistelse, och ja.. inte alls som han är van vid.
Men det kommer nog gå tillbaka rätt fort, det brukar ju göra det så :)

Alice har iaf INTE blivit bättre på att vara i närheten av Aston.
hon skulle byta blöja på honom nu innan dom skulle till parken,
han skrek och var helt hysterisk i 15 minuter innan Steve sprang in där,
skickade ut henne ur rummet och bytte blöjan.
Så fort Alice var ute ur rummet blev Aston tyst och lugn som en filbunke igen..
det säger en hel del..
hoppas verkligen hon kommer fixa de här..

Det skapar bara onödiga diskussioner och bråk här hemma.
 Nu står dom ute på gården och skriker och håller på igen..
*suck,suck,dubbelsuck*
Hoppas det går över när hon far till parken..

Näe, nu ska jag gå och äta lite lunch innan man far till gymmet och
har mitt lilla test. Ska bli spännande att se hur mkt resultat
de har gett att slita på gymmet nästan varje dag :)
Jag vet ju att det gett resultat, det ser jag ju på kläderna
jag har på mig, men ja.. ska bli kul att se siffror och %.

Ha de bäst!
Vi hörs ikväll <3

Kram Malin

Skriv något roligt :)
Postat av: mamma

Ja, får hoppas att det ordnar sig snart så du slipper höra deras gnat. Vädret där verkar underbart. Du har ju tur som får ha en så tidig vår. Man måste se de ljusa glimten i tillvaron. Tänk när du får Astons härliga kramar o glimten i ögonen. Underbart!! Ha det så bra i vårvädret.

2009-03-01 @ 23:19:41
Postat av: Cecilia

Saknar dig gumman..

du skulle se så fin lägenheten är..

ska försöka fixa mig en kamera så jag kan lägga upp bilder snart..

Love ya



2009-03-03 @ 12:00:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback