Liten kort uppdatering.

JA, jag har ju lovat att uppdatera er lite..
dock vet jag inte riktitg vad som har hänt under veckan som gått.
allt har rullat på som vanligt, inte mkt spännande har hänt.

Jobbar sista veckan här nu,
sen far Aston och Alice till Tjeckien för 9 dagar.
Ska bli skönt med lite semester, känns som jag behöver det.
Tänk att få sova på morgonen, UNDERBART! :)

Näe, nu måste jag fortsätta se American Idol,
är Michael Jackson tema idag,
ska bli spännande och se hur dom klarar det.

Ha de bäst

Puss Malin

Skriv något roligt :)
Postat av: Anonym

förstår att du tycker det ska bli skönt med lite semester. Visade tanter panterna dina bilder o dom tyckte att lilleman var jätte gullig o även dina vårbilder. Kram

2009-03-15 @ 23:14:36
Postat av: elisabet

vill oxå ha vååår!!!man får vara tacksam att det är + grader ute så det börjar tina lite;) ha det så skönt under din ledighet!!!!Kramisar

2009-03-16 @ 08:33:56
Postat av: Emilie

När kommer du hem nästa gång? Saknar dig!

2009-03-16 @ 10:37:31
Postat av: Åsa

Postat av: Åsa

hähä fan va duktig ja är som skickar ett men inte skriver nåt :P saknar dig med gumman! nästa gång du kommer till sverige MÅSTE!!! vi ses :) pösssss!

2009-03-16 @ 12:54:01
URL: http://enkoppsprit.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Du får inte skrämmas så där.. :P Fick hjärtat i halsgropen då du skrev jobbar sista veckan nu, innan jag såg att det bara var att Aston och Alice skulle fara utomlands...

Saknar dig gummsan

2009-03-16 @ 15:08:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback