Ny vecka...igen!

Ja, så var det en ny vecka, IGEN!
Det är helt galet hur fort tiden går!
Och denna helg, precis som alla andra, har gått mkt fortare
än jag hade hoppats på.
Har alltid så mkt planer på vad jag ska hinna under dessa två dagar då jag
är helt ledig från barnpassning..
Och tror ni att alla saker blir gjorda?
NEJ, såklart inte..

Och den här helgen var nog värre än dom flesta andra varit.
Har inte gjort NGT av dom saker som var planerade,
därför inga bilder på våren har kommit upp än.
Tänkte göra det nu på fm då Aston var på förskolan,
men det har inte funnits ngn tid.. har ägnat hela fm med att städa,
och nu blir det bara ett kort inlägg innan jag måste rusa till fs igen..

Ja, som ni ser.. planering har väl aldrig varit min starka sida riktigt..
måste nog börja bättre mig lite på den fronten så man får
ngt gjort ngn gång :)


Hoppas alla har det bra,
ni finns i mina tankar 24/7. <3

Kramar i massor
Malin


Nu bild på fasters lilla stolthet! <3
Melvin måste bara vara det sötaste som finns! <3
Faster saknar dig <3

Skriv något roligt :)
Postat av: pappa

han busar med farfar .därför så söt

2009-03-09 @ 22:55:12
Postat av: mamma

Ja, planering är nog inte den starka sidan hos dig. Visst var det en gullig bild på Melvin? Ha det så bra i ditt vårväder för här har det småsnöat i dag. Kram

2009-03-10 @ 21:37:16
Postat av: Cecilia

Saknar dig gumms..:D

Men alltid kul att prata med dig.

Vi måste försöka passa in fler telefonsamtal.

Jobbar eftermiddag nu onsdag torsdag så hinner du får du gärna ringa..:D



Love ya

2009-03-10 @ 23:17:23
Postat av: SimoRn

Jag menade att jag och Mirjam äntligen skulle komma igång med gymandet :D



Du vet att jag alltid finns! Du behöver inte vara rädd för at fråga mig om nåt! <3

Kramar om!

Postat av: SimoRn

Typ en rejäl stukning i foten.. Trampade snett på innebandyträningen och hörde bara ett rejält knak och var helt säker på att nåt i foten var av..

Meen, dom hittade ingen fraktur iaf.. =)

2009-03-12 @ 22:16:39
URL: http://simorn.blogg.se/
Postat av: Bea

Njea, de är lite väl låångt för att tvätta :P

2009-03-13 @ 10:37:01
URL: http://bebbsan86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback