Så kan de va

Så sitter man här igen då, klockan har passerat halv, och jag borde
vara påväg till gymmet.. men icke!
Varför undrar ni då?
För dom är sen hem!
Känns som de börjar bli en vana för dom..
fast för en gångs skull var de en rimlig anledning,
Steve far fast i trafiken pga en olycka efter vägen. och det är ju inget man
rår över precis.
Så det får bli en löprunda så fort han kommer hem,
och sen ladda för nya tag på gymmet i morgon :)


Kvällen kommer bli riktigt lugn.
Har hyrt Saw 5, så nu ska ja ÄNTLIGEN se den!
som jag har väntat!! :D
Det måste bara vara dom bästa filmerna någonsin,
skräckfilmer alltså.
Inte för att dom är speciellt hemska, men ja.. dom får mig att sitta
som klistrad och verkligen försöka lista ut vad som ska hända härnäst.

Hoppas alla får en bra kväll.
Nu är de 4 dagar kvar till semester! :)

Kram Malin


Faster saknar dig Melvin <3
Min lilla sötnos <3


Skriv något roligt :)
Postat av: mamma

Hoppas att filmen var bra o att du inte somnade framför tv:n. Kram

2009-03-16 @ 22:54:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback