Semester! =)

Eller ja,semester börjar väl igentligen på måndag,
men de känns som semester redan nu =)
Aston och Alice åker hemifrån 04.30 i morgon, så nu e de inte länge kvar
tills det är helt tyst och lugnt i huset :)
Inser dock att jag efter några dagar verkligen kommer sakna att
ha Aston springade här.. men,men, jag får ju sova iaf =)

Många som undrade om jag ska gifta mig efter mitt förra inlägg,
men tyvärr, så är inte fallet.
Det är en kompis till Jennifer som gifter sig,och hon undrade om ja ville följa.
Jag menar, jag tackar inte nej till att gå på bröllop :)

Så idag har hela dagen spenderats i Cambridge för att försöka hitta kläder
till brölloppet. Jag behövde svarta 3kvarts-byxor.
Jennifer behövde ALLT, och Alex(hennes son) skulle också ha allt nytt..
ojoj säger jag bara..vilken dag!
Steve och Aston var också med så att Alice skulle få packa och förbereda
för resan i lugn och ro.
Haha, kan inte annat än skriva att dagen var KAOS!
Men vi kom hem med allt vi skulle iaf.
Och ni ska se mina byxor! Helt underbara!
Kommer helt klart vara mina favvo denna sommar!! :)
SKa försöka komma ihåg att fota dom så ni får se :)

I morgon blir de att kliva upp 04.00.
Har bestämt mig för att följa dom till flyget,
jag bara måste se Aston så mkt som möjligt innan dom far!
Besatt?! Jag vet..
men vadå, jag spenderar så mkt tid med honom att det är svårt att inte
bli besatt :) Plus att jag kommer vara utan honom i 9 dagar!! Fatta hur länge det är!
Så jag kan utan problem offra en sovmorgon för älsklingen! =)


 Näe, nu blir de att äta lite middag,
hjälpa Alice att städa upp lite i köket,
och sen blir de sängen =)
Ska översätta lite på andra avsnittet av Damages också =)

Hoppas alla får en bra helg <3

Kram Malin

Skriv något roligt :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback