Tidig kväll :)

Blir en tidig kväll ikväll, är helt otroligt trött!
Kan inte fatta hur jag kan vara såhär trött när jag verkligen har gjort
ingenting hela dagen..
kanske just därför jag är trött?? :P

Hursomhellst, har varit en helt underbar dag.
Har myst framför tv:n, gått runt i morgonrock,
och bara njutit av att vara helt ensam och i tysthet.

Blev inte ngt gym idag,
bestämde mig för att fara ut och springa istället.
Blev en 45minuter lång löprunda,
vilket jag avslutade med att göra lite magövningar i vardagsrummet.
Skönt att röra lite på sig iaf :)


Näe, nu blir det sängen för mig.
Behöver ta igen all förlorad sömn den senaste månaden.

Ha de bäst

Puss Malin


Jag kände mig verkligen som denna katt idag,

Skriv något roligt :)
Postat av: mamma

skönt att läsa att du tar det lugnt nu. Mysiga bilder du fixar till texten. Ska ta mig ut på skidorna i dag för det är en sådan där härlig vinterdag med kyla o sol. Kram

2009-03-24 @ 08:53:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback