Semester i Cornwall :)

Sa, har kommer da antligen bilderna fran min lilla semester i Cornwall
i sodra England. OJ vilket stalle!!
Kandes som att jag var utomlands!
(jag vet, jag AR utomlands...men jag menar utomlands INTE england)

Kanns helt omojligt att sammanfatta dom dagar vi var dar,
men bilderna far tala for sig sjalva,
och ni kan ju bara tanka er 4 dagar pa sandstrand :)

Sa, nog pratat for min del, har kommer bilderna :)
(bara klicka pa dom sa ser ni dom storre)



Aston chillar i bilen :)
Och en helt underbar strand :)



Aston ville inte riktigt stanna upp for
att ta kort, men nagra fick jag iaf :)
Och kolla in utsikten!



Ja, bilderna far tala for sig sjalva har.


Det var MKT hogre an det ser ut pa kortet! (och jag som ar hojdradd..)
Utsikten fran mitt sovrum i stugan. Kaniner hela tiden :)



Aston satt vid bordet som en stor pojke, han var helnojd! :)
Utsikt igen.. underbart! :)



Aston var superglad over att va i vattnet,
och sandskracken var som bortblast! :)

Alice och Aston efter typ 5 min i vattnet,
dom ramlade bada tva, gissa om vi skrattade! ;)



Underbara dagar i sanden och solen :)
Och ja.. bilden talar for sig sjalv :)



Helt underbart!


Massor med surfare dar senare pa em,
och jag var saklart dar med kameran for att
fota dom underbara vagorna :)



Kolla sa stor min sotnos har blivit! :) *stolt*
Haha, ja.. den bilden bjuder jag pa! ;)
Det var SVINKALLT i vattnet!




Ja, vad sager man..
utflykten vi for pa for att fira min fodelsedag,
Finns inga ord som kan beskriva det dar stallet!


Och har kommer mina favoritbilder fran den utflykten.
Jag menar, kolla den himlen, den solnedgangen,
ja, ALLT!
Naturen ar verkligen underbar!


Inga ord gor rattvisa till detta stalle..


Som sagt, inga ord kan beskriva detta.
Titta och njut!


Maste satta in en stor bild pa favoritbilden.


underbart eller vad?



Sa ja, det var ett litet axplock fran helgen i Cornwall,
och en sak som ar saker, jag kommer aka tillbaka dit
ngn dag! Vilket underbart stalle.

Kommer nog fler bilder senare.
Akte ju en svang genom.. ja, vet inte vad man kallar de pa svenska..
men det var iaf fullt med vilda djur overallt pa vagarna,
riktigt mysigt. Men tid tog det.
Kor, hastar, far, ja alla mojliga djur som stoppade oss under farden.


Hoppas alla har det bra dar hemma.
Jag kommer hem den 21 juli och aker tillbaka den 10 augusti.
Da MASTE jag se er allihopa,
och jag ar redan mer an taggad for PDOL!
Sa, SES VI DAR?? :)


Nae, nu blir de Brittians Got Talent,
sen vantar sangen.. riktigt trott efter dagen.

Ha de bast!
Kram Malin


Skriv något roligt :)
Postat av: mamma

Ja, jag är stum av dina vackra bilder. Din kamera du har just nu är inte den sämsta, men när jag en dag får råd ska jag köpa en ordentlig systemkamera åt dig. Har man den förmågan du har att se det vackra ska man så småningom ha den bästa kameran också. Tack för de underbara bilderna. Kram

2009-05-28 @ 23:05:07
Postat av: Therese E

Så fina bilder, vilket ställe. Måste ha varit en toppenresa. Hoppas det är bra med dig. Har börjat jobba igen och det är väl sådär. Tjing

2009-05-29 @ 09:51:32
Postat av: Ida

Jag ska bo i husvagn med en annan klubbkompis så det blir trevligt. =)

Postat av: Cecilia

gumman, såg helmysigt ut..

Allt bäst för dig att du kommer hem..

Vet inte riktigt om jag tycker om 10e augusti.

Men men, du ser väl vad som händer..;)

Love ya

2009-05-29 @ 20:10:51
URL: http://litentaeti.blogg.se/
Postat av: Bea

1/7 är planerad inflyttning för oss :D

2009-06-01 @ 16:56:25
URL: http://bebbsan86.blogg.se/
Postat av: Evve

hehe okej vad bra att jag har en köpare ifall jag skulle uppfinna en sån madrass ;)

2009-06-01 @ 17:49:25
URL: http://evvepevve87.blogg.se/
Postat av: Anna

Jo de är tiktigt mysigt me bal, de är ju nå speciellt=) hur är de me dig?

2009-06-01 @ 19:18:40
URL: http://annapanna.webblogg.se/
Postat av: cecilia

Det är lugnt gummsan..

Har du tid och lust kan du ringa mig på mobilen ikväll. ska på långpromenad i holmsund. Känner mig onyttig efter att ha varit hemma i arjplog och rört på mig..:D

2009-06-01 @ 21:07:16
URL: http://litentaeti.blogg.se/
Postat av: Elisabet

Man kan inte bli mer avens när man fårtt sett dina bilder, förstår att du tänker åka dit igen.Vi fick ju en smak på sommaren ihelgen, varmast ihela sverige, men säg den lyckan som varar:( Ser fram åt att få se dig i sommar. superduper kramar<3

2009-06-02 @ 11:41:46
Postat av: cecilia

klart du ska få se en bild av klänningen..:P ska lägga upp bilder från mina promenader oxå.. är ju ute och går just då det är solnedgång, hur fint som helst..:D saknar dig gumms, du måste ringa snart..

2009-06-02 @ 20:03:38
URL: http://litentaeti.blogg.se/
Postat av: cecilia

jag jobber eftermiddag onsdag torsdag så före kl 3 är det alltid välkommet, sen på fredag jobbar jag förmiddag och lördag jobbar jag heldag. men men jag har iaf lagt upp nå bilder..;)

2009-06-02 @ 23:05:47
URL: http://litentaeti.blogg.se/
Postat av: Bea

Jo precis och dock så vet ja att vi har hur mycke saker som helst. Har som sagt var packa ca 5-6 kartonger å man ser inte de någonstans:P Alltså att de försvinner nå saker! Kram

2009-06-03 @ 10:11:45
URL: http://bebbsan86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback