Äntligen!

Äntligen,Äntligen!
Det är onsdag kväll!
Det betyder att det är torsdag i morgon,
och jag är LEDIG!! :D
Har skrivit ledig över hela dagen i min kalender,
så jag inte ska kunna säga ja till ngt jobb.
Behöver denna lediga dag, mer än någonsin!

Så dagen i morgon ska börjas med sovmorgon,
till typ.. 9-10.. typ :)
Sen blir de att bara ta de lugnt hela dagen,
och på kvällen blir de kören.
Skönt att fara å sjunga lite :)

Fattar inte att jag orkat den här veckan,
eller, dom här 3 dagarna som varit.
Galet mkt jobb, men nu är de över!
Och ja kommer vara glad att ja gjorde de när
lönen kommer in! :)



Näe, nu ska jag göra mig klar och lägga mig :)

Ha de bäst
Kram Malin


Skriv något roligt :)
Postat av: Ia

Du har varit skitduktig och verkligen förtjänat din lediga dag.! Lär dig att säga nej!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback