Duktig :)

Oj vad jag har hunnit med mkt idag! =)
Och massa mer är inplanerat att hinna..
jag är inte så bra på att verkligen vara ledig då jag
har en ledig dag... :P

Har iaf städat upp en massa saker jag lovat
ja skulle göra typ i somras :)
Och sen har jag fixat så ja har internet å så i
mitt rum, så nu slipper jag sitta på mammas
dator och aldrig få ngn tid :p

Blir att fara en sväng till byske snart,
ska in å kolla på nån auktion.
Sen blir de hem och fortsätta.
Sommarstugan ska städas ur från mina saker,
eller jag ska gå igenom vad jag har där,
och göra lite bättre ordning.
Som det är nu tar man sig inte ens in i den ;)


Näe, nu ropar mamma,
nu ska vi tydligen fara iväg.

Skriver mer sen, har en massa att uppdatera
er om känns de som :)

Kram Malin

Skriv något roligt :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback