Jag ser det snöar....

Fy vilken dag!Känner inte alls för att göra ngt alls!
Tur det snöar iaf, då känns de lite bättre :)

Har inte sovit nästan nått inatt,
legat och hostat sönder mig.
Funderar om ja måste gå och kolla upp de till veckan,
vill som inte åka på lunginflamation...

I dag blir de hockey,
Skellefteå - Modo!! :D
Sen efter de blir de hem till Simon.

I morgon blir det nog innebandy.
Tror Simon prata om att han hade match :)


Måste även försöka tvinga mig ut och kapa lite ved..
förstår inte när jag har lovat att göra det i helgen,
men tydligen har jag det.
Inte mkt att göra, bara klä på sig och gå ut.
Inte för ja vet om de är så bra med min förkylning...
men,men..

till veckan blir de jobb på Xzakt Måndag-Onsdag.
Sen ledig Torsdag, och ja.. fredagen får vi se.
Kommer säkert jobba någonstans :)

Näe,
slutsvamlat för min del nu.
Ha en underbar dag
Kram Malin


Skriv något roligt :)
Postat av: Ia

Gumman självklart är du inte en av dem som inte lyssnar.. Jag har bara inte haft några stora problem att gnälla av mig nu för stunden...;)

Känner mig bara så otroligt överhopad av alla som ska ha en bit av mig.. Men aldrig orkar lyssna då jag har problem eller behöver stöd..

Du är mitt allt..

Älskar dig gummsan


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback