Jasi.. :)

Faktiskt riktigt roligt att kika in på bloggen numer,
eller, iaf på statistiken. Har ökat mitt läsarantal en hel
del! :) Sen var de de där med kommentarerna...
Hur många gånger har jag skrivit om dom?? :P
Jag måste tjata lite mer på er!
Förstår ni inte hur mkt oftare och mkt mer jag skulle
skriva om ni skrev en liten rad då ni var här?
Då skulle ja ju veta vem ja skriver till liksom ;)

Haha, näe nog om det.
Känns som jag börjar bli helt galen i kommentarer,
men så är inte fallet. Inte än iaf.... :p


Var och såg hockey hos Micke ikväll,
riktigt trevligt, dock så fattar jag inte vad som hände.
Spelade rätt bra i 1a, och sen bara tappade vi..
men,men.. sånt man får leva med.
Vi kommer igen, var så säkra!

I morgon blir de att fixa klart en del här hemma,
och sen fara till stan och se Simon spela innebandy,
ska också bli trevligt :) Har inte sett han spela nå
än, så förväntningarna är ENORMA! ;)

Sen sover ja hos syrran,
ska jobba på Xzakt på måndag morgon, så de
är som lika bra att sova där.
Slipper en massa onödig körning.

Kommer nog bli större delen av veckan i stan,
har en hel massa jobb på Xzakt.

Inte mkt mer att tillägga för dagen tror jag.
Har som jag skrev tidigare en massa
jag vill berätta för er, men just nu
så räcker inte energin till, hur trött som helst!
så ni får stå ut en liten stund till :)


Sov så gått,
och festa lugnt ni som e ute ikväll :)
Kram Malin


Skriv något roligt :)
Postat av: SimoRn

Du får inte tro så mycket om mig.. Du bli bara besviken :S

Postat av: mamma

Ja, det var ett tag sen jag var in o kollade på din blogg så det blev en hel del att läsa. Men kul är det när jag tar mig tid. Sköt om dig.

2009-10-18 @ 19:20:35
Postat av: Miia

Mannagryn gumman...mannagryn!!!

2009-10-19 @ 20:00:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback