Rekord!

Ni slog rekord i bloggen igår!
44 unika besökare! :)
Men lååååångt ifrån det antalet kommentarer..



Men de får jag väl leva med :p
Glad blev jag iaf av så många besökare =)


Näe, nu blir de att göra sig klar för jobbet.
Jobbar 8.55-17.30 idag, på Xzakt,
sen blir de nog att sova hos syrran inatt.

Ha en bra dag allihopa
Kram Malin


Arbete pågår...


Skriv något roligt :)
Postat av: mamma

Nu har jag kollat igenom fast inte allt. Kram

2009-10-06 @ 23:33:06
Postat av: Ia

Gumman jobba inte ihjäl dig.. Vem ska jag då prata meningslöst med i telefonen?!

Postat av: IaI

Absolut.. Förresten, sorry att jag inte hann ringa dig på din lunch. Gick direkt in och började få massage redan kvart i 1.. :/ Men om du är vaken 21,30 kan du ju skicka ett sms om jag kan ringa eller så ringer du..;)

2009-10-07 @ 15:39:19
URL: http://litentaeti.blogg.se/
Postat av: Emma

Hej du glade!

2009-10-07 @ 20:12:58
Postat av: Simon

Ja, de vet jag :)

Men det är ändå några andra och kikar på min crappy-blogg också ;P

Inte äckligt mål va? ;)

Tagga hockey imorrn nu! :D

Sov gott!

Kramar om!

2009-10-07 @ 22:48:33
URL: http://simorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback