Skönt :)

Känns som en riktigt bra dag idag,
trots att regnet öser ner.

Ska jobba på Ica mellan 12-16.
Sen blir de att fara till stan och följa simon till Micke.
Blir nog middag där, och sen idol :)
Längtar hur mkt som helst,
var evigheter sen jag umgicks me folk!
Längtar MASSOR!! :D

Och som de ser ut just nu så blir jag ledig
hela helgen :)
Känns skönt, men samtidigt,
kommer de nå jobb så tar ja nog de... :)
(beroende? Ja, jag tror de)


Näe, nu ska jag hoppa in i duschen och göra mig klar.

Ha en bra dag
Kramar


Var tvungen lägga upp denna bild.
Haha, så himla udda hund!! :D


Skriv något roligt :)
Postat av: evve

Haha, ne de är en gammal bild, typ från i januari eller nå sånt i år ;P

Postat av: Åsa

haha fyfan vilken ful hund :P

2009-10-19 @ 12:08:08
URL: http://enkoppsprit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback