Tack allihopa!

Måste först skriva tack till alla som gjorde helgen
helt underbar! :)
Visst, den blev inte alls som jag tänkte mig,
men i slutet blev de riktigt bra ändå. :)


Helgens höjdpunkt var nog lördag kväll,
körde runt med Bea hela kvällen.
Det var nog det roligaste på länge,
har verkligen saknat henne otroligt mkt!

Träffade en hel massa folk på fredag kväll på festen,
oj så kul det var!
Och en hel massa folk som helt plötsligt blivit vuxna!
Är jag verkligen så gammal?
Var en fråga jag ställde mig flera gånger den kvällen :p


Ledig idag, vilket är riktigt skönt.
Håller på att tvätta en hel massa,
ska fixa lite matlådor om ett tag.
Ska även byta gardiner här uppe,
då e de äntligen klart.

Ska även försöka hinna rensa igenom garderoben
här uppe. Och beställa kort, de får ja inte glömma!
Haha, som ni ser,
fullt upp även dom dagar ja e ledig.
Men de är väl så de ska vara? :p

Lägger upp videon till den här låten,
en låt som just nu går på repeat här hemma!

Emilia - Teardrops




Ha en underbar dag allihopa!
och NJUT av de underbara vädret! :)
Kramar Malin


Skriv något roligt :)
Postat av: Linnéa

HAHAHAHA malin jag säger då bara det,

du var så grymt söt när du ringde mig i lördags, ska inte sluta mobba dig , jag lovar :D

Postat av: Bea

Har saknat dig massor åxå! Låte när grymt bra!

2009-10-05 @ 22:55:39
URL: http://bebbsan86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback