Vad önskar jag mig just nu?

Jag ställde den frågan till mig själv idag.
Vad önskar jag mig just nu?

Svaret kom ganska fort.
Jag önskar mig lugn och ro,
och lite stabilitet i min tillvaro.

Ngt som inte borde vara alltför svårt att uppnå
kan man ju tycka..
men just nu är det väldigt svårt.

Så mkt som händer runt mig,
så mkt jag inte kan styra över.
Och jag vet inte hur jag ska göra längre.

Jag behöver semester..
eller, semester är fel.
Jag behöver tid med personen som förstår mig bäst.
personen som alltid funnit där för mig,
personen som alltid förstår.
Cecilia, jag behöver dig nu! <3
och jag vet, du behöver mig!
Vi måste styra upp ngt snart!

Som sagt,
ge mig lite lugn och lite stabilitet.

Nog för mig idag.
Kram

Skriv något roligt :)
Postat av: Ia

Ja jag vet.. Men tänker inte ta upp det då allt folk är där. För jag tycker ju verkligen om dem som personer... Bara inte varje dag... Sen känner jag mig så otroligt överutnyttjad. Jag funderar allvarligt på att ställa av bilen bara för att bli av med alla ringningar om skjuts, som jag är alldeles för snäll för att neka till..:/

Vi måste styra upp nånting väldigt snart gumman.

Love ya

Postat av: Bea

Tack för dom peppande orden! Du betyder mycke för mig me! Kram

2009-10-31 @ 13:17:31
URL: http://bebbsan86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback