Sådär jag =)

Sådär ja, nu har jag min Svenska dator fungerande igen.
mkt lättare att skriva då.
Hatar då de inte finns alla bokstäver, plus att några
bokstäver sitter på fel plats då man ska skriva.

Sitter just nu och bara slöar.
kikar runt lite på bloggar, och ser vad som händer där hemma.
Lyssnar på bra musik gör ja också :p


Dave och Lousie kom förbi idag. (Astons klasskamrats föräldrar)
mkt speciella människor.
det är väl de minsta man kan säga!
Men ja, kul att se dom igen iaf :P


Igår eftermiddagen gjorde jag kotletter till middag,
som legat i marinad typ hela dan.
Steve var ute och fixade trädgården,
vilket VERKLIGEN behövdes!
Han klippte gräset och rensade rabatterna,
så nu är det riktigt fint.
och man kan faktiskt se blommorna :)
Ska ta bilder på de i morgon tror jag,
måste ju göra er lite avis :P
ni har ju snö än ;) hihi

I morgon måste jag visst ringa läkaren.
Måste boka tid för en vanlig undersökning.
Har fått brev medans jag var i Sverige att jag missat
den undersökningen.
Dom är verkligen noga me sånt här.
Men ja, de skadar väl aldrig antar jag.

På fredag ska ja förbi arbetsförmedlingen.
eller ja, deras typ arbetsförmedling..
ska skriva in mig där så ja får mig nå pengar.

Så ja, nu vet ni =)
Vi hörs!
Kramar Malin



Skriv något roligt :)
Postat av: Miia

Hoppas du har det bra...... men jag undrar bara om du köpr med dej mannagrynsgröt till England???? fniss

2010-04-13 @ 19:06:47
Postat av: Miia

Hoppas du har det bra...... men jag undrar bara om du köpr med dej mannagrynsgröt till England???? fniss

2010-04-13 @ 19:07:46
Postat av: MAMMA

Ja, nu tog jag mig tid att kolla din blogg. Roligt att man nu heter päron. Ha det så bra KRAM


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback