Sommar

Ja, idag har det kännts som sommar.
har legat ute och solat nästan hela dagen.
+24 i skuggan, och nästan ingen blåst.
det tackar jag inte nej till igen! :D

Helt underbart var det.

nu blir de att stänga av datorn och lägga sig framför
tvn en stund och slötitta på nån film.
ska verkligen försöka lägga mig tidigt ikväll,
tänkte försöka he mig upp i tid i morgon =)

Träningen går framåt.
riktigt nöjd över mig själv.
varit på gymmet 2 dagar i rad, vilket har gett
mig enorm träningsvärk!! :p
sen i morgon blir de att fara dit igen,
ska få nytt personligt träningsschema.
orkade inte riktigt med mitt gamla om man säger så... ;)
Men jag kommer igen, var så säker, jag kommer igen ;)

Hoppas alla har de bra där hemma,
ni ska veta ni är saknade <3

Kram Malin

Skriv något roligt :)
Postat av: Cecilia

24+? i skuggan? Här har de varit snöstorm!?! Hur långt söderut bor du?

Postat av: Gunilla

Vila vad är det??

Låter som att du har det bra. Fortsätt att träna hårt nu och njut i solen.:)

2010-04-18 @ 13:13:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback