Jobb

Jepp, nu bar de av till jobbet.
Redan less pa att jobba varje sondag, trots att detta bara
ar den 2a jag jobbar.. trist..


Borde inte skriva har alls for tillfallet, maste gora mig klar.
sitter i morgonrocken fortfarande,
och jag maste borja ga om typ...10 min.
Det far bli en spurt for att hinna bli klar! :p


Dagarna bara rullar pa, det gar sa fort!!
Augusti redan?! vad tusan hande?!
jag har snart varit har ett halv ar!

Snart rattegang, bara dagar kvar.
Typ nervos nu.


Hoppas ni har det bra dar hemma,
ni ska veta ni ar saknade <3

Puss Malin



Jepps, dar jobbar jag.

Skriv något roligt :)
Postat av: Karin G

Hej! Lycka till på rättegången, det kommer att gå bra för dig! Ha en bra dag. Kram

2010-08-08 @ 12:29:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback