Ont!

Kan man inte bara stänga av huvudet?

Haha, låter kanske dumt.
Men jag orkar inte tänka mer!
Jag har så mkt tankar och funderingar som snurrar runt,
och då jag sover är de samma tankar fast i drömmen.
Jag orkar inte, okej?!

Ska fasen komma på ett sätt att stänga av,
iaf för en stund.

Kan ju även bli bättre då ja jobbar nästa vecka,
då har man inte lika mkt tid att tänka :)

Helgen närmar sig, och även trippen till Boden :)
Har bara ett problem,
vad ska jag ha på mig, och vad ska jag packa i?!
Jag vill inte komma med en jätte-väska, vi ska ju bara vara
där 1natt.. sen vill man ju inte vara för finklädd,
och inte för vardagsklädd heller..
åhh, jag hatar mig själv när de blir såhär.
Kan aldrig bestämma mig...

Jaja, det ordnar sig nog alltid :)


Öm i ryggen som FAN idag!
Han fixade ju så ja kunde andas igen, och trycket i bröstet
försvann.. men satan så öm jag är nu!
Kan inte sitta långa stunder alls,
kan inte ligga nästan alls,
inte stå..
ja, hur fasen gör man då? ;)
haha


Ska förresten upp till Arjeplog i början på mars!! :D :D
Ska fara upp till marknan,
och kommer bo hos världens bästa Bea! <3
Oj vad jag saknar dig vännen,
räknar dagarna tills vi ses <3

Hoppas alla får en bra dag
Kram Kram

Skriv något roligt :)
Postat av: Bea

De blir riktigt roligt att du ska komma hit :) Så ta inte på dig nå jobb den helgen nu :P Jo, den filmen såg jag och Evve på bio i sthlm! Riktigt bra!! Kram

Postat av: "bjompa"

Hej du..



Hör av dej // Björn

2010-02-04 @ 21:19:00
Postat av: Åsa

Jag vet hur det känns, önskar det fanns en paus knapp på hjärnan så man bara kunde fly för ett tag!

2010-02-05 @ 14:14:45
URL: http://enkoppsprit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback