Oj

Oj, nu var de verkligen länge sen jag skrev här.
Förlåt! <3

Dagarna bara rullar på, och jag hänger inte riktigt med =)

Jag har det bara bra här.
Solen skiner, och varmt är det, och ja, känns som sommar =)
Trivs otroligt bra, och jag är glad att jag gjorde valet
att flytta hit. Jag ångrar inte en sekund!

Man lever bara en gång,
man våste våga chansa i det livet.
För chansar man inte, så missar man så otroligt mkt.
Jag chansade, och det gick vägen! :D
Jag lever livet, och är lyckligare än jag varit på länge! :D

Visst, jag saknar massor där hemma.
Jag saknar lugnet och stillheten hemma i Åbyn.
Jag saknar mamma och pappa ibland.
Jag saknar morfar.
Jag saknar jobbet och vännerna på Ica i Byske.
Jag saknar alla mina underbara vänner <3
Jag saknar mina syskon.
Jag saknar mina syskonbarn.

Men man måste lära sig sakna också.

För samtidigt som jag saknar allt det där,
så vet jag att jag kan alltid komma och hälsa på.
Träffa alla och se allt jag vill.
För just nu, just nu i mitt liv,
så är jag lyckligast här.
Så då är det här jag kommer vara.
För jag vill vara lycklig <3


Oj, blev typ ett djupt inlägg de här.
Hade ja inte tänkt mig.
men.. allt blir inte som man tänkt sig :p

Hoppas ni har de bra där hemma
Kramar i massor <3

Ps. Ska försöka bli bättre på att uppdatera... :p

Skriv något roligt :)
Postat av: Miia

Kramar på dej!!!!

2010-05-02 @ 22:49:49
Postat av: Karin

KUL att höra av dig! Stor kram till dig.

2010-05-03 @ 10:16:06
Postat av: Anonym

Du är saknad du med.

Familje dag 3 juli

2010-05-03 @ 13:39:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback