Jag lever =)

Jag inser att ni maste tro att jag forsvunnit for gott
har pa bloggvarlden. Men icket.
Jag lever.

Vet inte varfor jag inte skrivit pa lange..
inte haft tid.. eller lust.

Eller kanske ska ja skylla pa Emma? :p
Hon lovade ju att kommentera varje inlagg,
och da hon gjort de skulle ja skriva ett nytt.
och inte kommenterade hon sista inlagget, nejnej.

haha, nej ja ska inte skylla ifran mig.

Kom just hem fran gymmet och satte mig har.
inte de smartaste, eftersom jag verkligen behover en dusch!

Sa ja ska springa in i duschen nu,
sen kommer ja tillbaka och skriver lite mer :)
Tank, da blir de 2 inlagg pa samma dag?!


Ha de bast

Skriv något roligt :)
Postat av: Karin

Men oj, har du fastnat i duschen???

2010-11-04 @ 11:14:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback