Storstadning

Jepp, storstadning avklarad! *pust*

Skulle bara dammsuga av de varsta fran golven nu
i em, men nar jag borjade insag jag att det fanns
ett storre behov an bara latt dammsugning.
Sa nu sitter jag har och ar nojd over resultatet! :)

Golven ar damsugna och skurade,
alla rum ar dammtorkade,
alla saker som legat och skrapat ligger nu pa ratt plats,
och ja.. huset ar riktigt rent och fint! :)
Stolt over mig sjalv.

Sa nu ska jag fira detta med att badda ner
mig framfor tvn och se ngn bra film,
det tycker jag att jag ar vard :) eller vad sager ni?


Haft fullt upp dom senaste dagarna,
men vet inte riktigt med vad..?
Har varit trott och seg, och forsokt gora sa mkt nyttigt jag
bara orkar, och pa ngt satt har dagarna bara
runnit ivag, vet inte alls vart tiden forsvann??


I morgon blir de Boot Sale pa morgonen som vanligt,
sen pa em antar jag att vi sorterar de mesta av de sa de ar gjort.
Blir en slo eftermiddag framfor tvn, lar behovas eftersom vi
gar upp typ.. 5.30.

Veckan som kommer blir de att fixa en massa som maste
vara gjort innan Sverige resan,
ska aven forsoka he mig ut pa stan och hitta na nya jeans.


Hosten har borjat ta over har nu.
inte alls roligt maste jag saga.
kallt som tusan!
+8-9 grader och blast, fy! Ge mig SOL och VARME tack!
Hoststadade tradgarden idag mitt pa dan,
eller borjade. Klippte graset och rensade ena rabatten,
man maste ju borja med ngt :p


Ja, inte mkt mer att skriva tror jag.
Saknar alla sa otroligt mkt.
Det ar pa ngt satt jobbigare att vara har da man vet
att man snart aker hem till Sverige.
Da man kan rakna dagar,
da ar det otroligt tungt att bara vanta..
men jag kommer fylla varje vaken minut med saker att gora,
sa jag ar mer an saker pa att tiden kommer rusa ivag
och innan jag vet ordet av ar jag i Sverige :D


Hoppas ni har de bra :)
Kramar i massor
Malin

Lagger in 1 klipp fran X-factor.
Blev riktigt paff da jag sag henne pa tv,
hur bra som hellst!! Hon kommer ga langt!



Fastnade aven for den har,
ruggit bra attityd och skon rost!



nu blir de film
puss pa er

Skriv något roligt :)
Postat av: Emma

Jonas "the man" hälsar! Här har inget särskilt hänt, vi har inte ens lyckats ta oss på bio. PK

2010-09-26 @ 12:25:04
Postat av: Simon

MALIN! :D

Har inte kvar ditt mob.nummer.. :(

Skicka ett sms till mig så att jag får det! :D

Har förstått att du ska hem till Sverige snart :D

Hör av dig!

Du är saknad! <3

2010-09-26 @ 12:28:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback