hmm

skulle uppdatera igar em innan ja for a spela snooker,
men blogg.se bestamde sig for att inte funka just da.
storande. jag somverkligen tog mig tid! :)

Jaja, snooker gick bra igar. Fick nytt personbasta,sa jag var riktigt nojd.
Nagra fler timmar vid bordet, och de kommer ga riktigt bra! :D

Idag blir de jobb har hemma.
Fixa klader och sa.
Forsta dagen vi har ngn har som hjalper oss,
ska bli spannande :)

I morgon samma sak, hon kommer vara har och jobba.
Sen pa em ska ja till RSPCA och jobba ngn timma dar,
saknar dom MASSOR!


Nej, nu maste jag borja jobba.
ha en bra dag allihopa <3
Kramar

Inte manga som skrev en kommentar efter forra inlagget.
kom igen nu, ge er tillkanna ni som laser :p


Skriv något roligt :)
Postat av: Karin G

Jag läser!! Ha en toppendag! Kram

2011-01-24 @ 12:34:15
Postat av: sofia Holmqvist

Hoppas du har det bra.

Kramar

2011-01-24 @ 15:09:26
Postat av: Gunilla

Självklart läser jag:):)

Kram

2011-01-25 @ 09:39:55
Postat av: tina

fin blogg:D

kolla gärna in min med:D

Postat av: malin

Vilken fin header. Allt bra, kram

2011-01-28 @ 20:06:30
URL: http://niccoladream.blogg.se/
Postat av: mamma

Inte så konstigt att man inte svarar med tanke på att det går så lång tid emellan. Kram

2011-02-01 @ 15:04:20
Postat av: Elin

Haha nä det var verkligen inte igår! Riktigt nostalgisk blir man!:D Tack så mycket!



Vad gör du riktigt nu för tiden då?:) hoppas allt är bra!

2011-02-10 @ 00:21:07
URL: http://elian.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback