ngt fel ar det..

Ngt fel ar det med blogg.se nar ja anvander mobilen.. :s
tyckte ju de var sa mkt roligare att uppdatera via den,
eller roligare, lattare kanske ja ska saga.
Men nu da jag forsokt logga in dom senaste dagarna,
har jag inte kunnat skriva ett inlagg.
och da jag har kunnat skriva, har det inte gatt att lagga upp de..
konstigt.
sa nu lgogade ja in via datorn, de funkar alltid! :p


ville bara beratta orsaken till att ja blev sa tyst :)
Ska aven ge er lite bilder har ngn dag.
har ju fotat lite i tradgarden nu da de borjat bli gront.
har fatt upp lite blommor, och bladen pa traden har borjat
sla ut riktigt mkt nu :)
Tankte ge er lite bilder sa ni far lite sommarkanslor :p
eller, VARkanslor kanske ja ska saga.


Hoppas ni har de bra dar hemma,
onskar sa jag vore dar!
Fattar inte att ja kommer missa Mejas dop nu i helgen!
Skams typ!
vilken faster hon har, som inte ens kommer hem..
jaja, jag hoppas hon vet att jag inte hade mkt val!
det gor fan ont att tanka pa!

Jaja, nu ska ja inte grava ner mig i de dar..


I morgon blir jag sjalv har hemma hela dagen,
Steve aker till Astons skola for mote,
han aker typ halv 7 pa morgonen, hemma typ 6.
Fatta langt han aker for ett foraldramote!

Men skont for mig, en hel dag helt sjalv i huset!
HAR SKA NJUTAS!! :D :D
Ibland ar de bara sa skont att vara helt sjalv!
Sa de har ja att se fram emot i morgon.
vad hander hos er i morgon? skriv och beratta! <3

Skriver mer i morgon,
hoppas pa att mobilen funkar igen :p

Kramar i massor
Malin

Skriv något roligt :)
Postat av: Åsa

jo ja har sett några avsnitt på tv 11 men måst nog fara till bella och ladda hem de :)

Postat av: mamma

ser fram mot dina vårbilder. Kram

2011-03-09 @ 22:13:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback